1oo817

Dagen har bjudit på en fika hos Linda och en trip till valbo.
Införskaffade mig ett par nya skor, leggings och två sjalar :)
Känns bra faktiskt hihi
Syrran käka med mig och pappi sen svängde vi förbi sötisen så jag fick bli lite glad ;P
Tio minuter kändes alldeles för lite, för jag vela ju helst stanna, sova och mysa :)
Men men det får bli en annan dag, hoppas innan helgen då såklart eftersom jag åker till sthlm.
Det visar sig.
Nu är jag hos mammi med syrran.
Känns som vi har hamnat i en period då vi inte kan släppa taget om varandra.
Älskar det.
Massa skratt, flum och flams, tårar och tankespridda känslor.
Just nu skulle vi bara vela sätta oss i bilen och åka.
Åka utan att veta vart vi ska.
Smita bort från verkligheten och bara glömma.

Kluvna tankar och förvirrade känslor:
Ena sekunden är allt som det ska, så hör man en låt, ser en bild eller tänker en tanke så blir allt snett och vint.
Man intalar nästan sig själv att allt, verkligen allt är fel.
Den possitiva magkänslan man hade blir helt plötsligt till en smärtsam klump.
Glada tankar blir plågsamma mardrömmar.
Hela jorden snurrar åt fel håll, och man vill inge annat än att kliva av.
Om så bara för en minut.
Rätta till allt negativt.
Varför "tror" man att allt som är bra bara blir dåligt, på en sekund?
Varför tar man inte bara åt sig av det "braiga", det glada?
Kan man inte tillåta sig själv att få ha dessa underbara tankar och känslor?
Kan man inte bara få vara utan att tro, tänka och känna det värsta?

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback