1oo8o2

Ja då satt man här igen då och var förbannad över jobbet man har.
Eller inte just jobbet i sig, men mitt val.
Jag fattar inte att jag inte lär mig.
Varje sommar har jag mått skit dom sista veckorna för att det är så tugnt.
Min kropp klarar inte av det.
Sen så blir det ju inte bättre av att dom är så sjukt jävla otrevliga på pfv.
Vela ta bort ett pass på fredag, fixade vikarie åt dom och allt, men  nej då, jag fick inte.
Jag hann inte ens förklara mig, varför jag vela vara ledig, den otrevliga kärringen bara skrek åt mig :O
"Våra chefer har bestämt att det ska vara så här och blablabla"
Fy fan säger jag bara.
Lycka till säger jag isåfall när dom måste hitta en annan vikarie för mig, då jag förmodligen kommer bli sjukskriven.
Aja det är deras problem i så fall.

Idag blir det nog inget ämne, kom på helt andra tankar nu hihi
Ska bada en sväng, käka och bege mig.
Ha det bra allesammans.

Ses och hörs  ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback