1oo8o4

Gud vad tiden rusar förbi fort.
Först tycker jag allt går så långsamt, men kommer sen på att det är ju för fasiken Augusti nu.
Vart tog hela sommaren vägen?
Jag har missat allt :/
Aja får väl se fram emot Greklan istället :D

Jobbar och står i.
Släpar benen efter mig när jag går omkring där.
Har funderat så det luktat bränt alltså.
Jag mår inge vidare i knä, höfter och rygg, riktigt jobbigt.
Får sjukintyg om jag vill, men jag förlorar ju så mycket pengar :/
Har jag klarat sju veckor, ska jag inte klara två till då då?
Vad är viktigast: Pengar eller hälsa?
Båda två om jag får säga mitt.
Utan pengar, inget liv.
Med smärta, ingen livslust.
Hmm. . vad låter bäst?
Vill ju vara någorlunda pigg när jag är 3o liksom hahaha
Sjukpensionär vid 25, not okey :S hehe

Dagens
Tjat, gnat, huff och puff:
Knepig kategori att diskutera men jag vet inte riktigt vad meningen är med det heller.
Jag går omkring och funderar vart gränsen går mellan att visa intresse och att vara dryg?
Det är en hårfin linje därimellan tycker jag.
Ett sms utan svar, skriver man igen då?
Är man tjatig?
Är man för på?
Vad tänker den andre personen?
Alla dessa tankar blir som ständiga trummor i mitt huvud.
Varför inte följa magkänslan någon gång och trycka funderingarna åt sidan?
Rädslan igen kanske :/
Fy tusan vad en människa kan påverka någon annan.
Galet skrämmande egentligen.
Jag blir i alla fall nästan rädd för mig själv.
Vart försvinner min självkänsla?
Vart tar alla mina ord vägen?
Varför känner jag mig stum?

"Feelings speak louder than words?"

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback