1oo8o5

Ouff. . det borde vara olagligt att vara så här mätt haha
Har ätit middag hos faster, super god mat som vanligt :D
Men just nu känns det ju som man skulle kunna rulla fram höhö
Var och fikade hos farmor tidigare idag också, så man känner sig lite övergödd idag, men det kan ju vara härligt ibland hihi

Apropå inget alls så var jag på apoteket idag, OMG säger jag bara, det är inte billigt att vara sjuk nu för tiden eller.
977 kr för lite tabletter och en spruta :O
Det hade ju inte gjort mig så mycket om jag visste att det hade gått in på högkostnadskortet så man hade fått frikort sen, men inte ens det.
Här får man bara betala utan att få ut nå bra av det, suck :(

Ska till sjukan imorn och ta den andra sprutan i knät.
Ogilla till tusen.
Tur man har syrran som följer med denna gång, mamma var med sist hihi
21 år och sjukhusrädd haha
Har varit sjuk i 16 år och förfasiken bott halva livet på det där stället, men det blir inge lättare med åren tycker jag :/ hehe

Blir inget ämne idag för jag har absolut inget vettigt att skriva om haha
Bara samma skit som snurrar tycker jag :S
Och samma låt som spelas i mina öron, om och om igen.
Intalar mig snart att den är sann :S
Aja skit samma nu hehe

"Jag skiter i allt, och det skiter jag i!"

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback