.

Tar ämnet nu istället, bättre sent än aldrig hehe

Osäkerhet:
När man börjar bli minsta lilla glad, lycklig eller bara må lite bättre kanske, då drar man sig undan och blir osäker vad gäller allt.
Tankarna börjar sakta snurra: Är det okej att må såhär?
Vad tror, tycker och tänker alla andra?
Är jag helt knäpp nu?
Är orden på riktigt eller är det nån annan som pratar?
Herregud, jag blir ju helt störd jag haha
Varför är jag så osäker i allt jag gör.
Kan inte ta åt mig om någon är snäll.
Kan inte tro att känslor är på riktigt.
Jag skyller alltid på min bubbla som jag ibland lever i.
Normalt !?
Hur tar man tag i osäkerheten och blir stark i sig själv?
Hur gör man för att ta in världen utan att tänka: tänk om?

"Hur tar man sig ur bubblan som man ibland väljer att leva i?"

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback