1oo21o

Jag är alldeles för upptagen nu för tiden för att hinna blogga ;P
Far omkring som en tok om dagarna hehe
Imorn blir det sjukan o9:4o.
Ska till min reumatologläkare och kolla läget lite.
Kanske att jag får en förstående förklaring till vad dom gjort med mitt knä, eftersom läkaren som opererade mig inte kunde göra sig riktigt förstådd på svenska :/ haha
Dålig komunikation mellan oss :D

Nu sitter jag och väntar på mat.
Är galet hungrig, potatisbullar med baconfräs, smaskens hihi
Sen blir det nog lite mys :)
Can't stop looking at you :P
Undrar om jag ska försöka flirta med pappa så jag kan lämna Tingeling hemma?!
Fast det beror ju på vad man hittar på såklart :)

Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback