1oo224

Ja nu går det så långt mellan blogginläggen så snart kan man ju lika gärna lägga ner det hehe
Men som sagt, jag har inget nytt, spännande att berätta heller.
Mitt liv vet ni hahaha
Fest i helgen, skapligt roligt, men slutade inte alls nå vidare men men.
Jobbat lite då och då och hälsat på mitt andra hem, sjukhuset haha
Var dit idag och hade efterkoll på knät.
Var ett ganska meningslöst besök faktiskt.
Han frågade hur jag mådde och berättade lite vad som var bra om jag gjorde och inte gjorde, sen fick jag gå hem.
Hade tid 1o:5o, 1o:55 var jag klar hehe
Sen var jag iväg på gynmottagningen på läkarhuset och vaccinerade mig mot livmoderhalscancer, och massa andra cancertyper som man kan få där nere hehe bra gjort av mig, bara två sputor till så är jag klar, då har man fullt skydd :)
Fast är man verkligen helt garanterad nu då?
Att inte bli sjuk. . man är väl inte det, men kanske lite bättre än om man var utan.

Måste ju för tusiken ta den andra svininfluensa sprutan också.
Den tar emot, för efter den första vart jag ju förlamad i armen i tre dagar pga smärta :/

Velar fram och tillbaka om jag ska svänga ner till Stockholm i helgen.
Har ju bestämt det sen länge men detta väder gör mig lite osäker.
Kul om det skulle bli nå snöoväder liksom.
Då får jag bosätta mig där helt enkelt hehe
Skulle ju inte festa där heller, bara ta en lugn och skön helg, och förhoppningsvis med lite shopping :D
Syrran och hennes kille är med i en tävling så dom ska ju vara nykter i tio veckor.
Men iaf, skulle vara skönt att komma iväg några dagar.
Speciellt eftersom pappa kommer kolla hocke hela helgen, natt, morgon, kväll, dag, you name it hehe
Ska fundera tills imorn, för då måste jag boka biljett :)

Denna kväll blev inte som planerat heller :(
Skulle bada, måla naglarna (IGEN), färga fransar och bryn (IGEN) hehe bara mysa, sen kika film, men icke sa nicke, då åkte man på nordens värsta magkatarrkramper :'(
2 timmar har jag legat som om jag ska föda barn.
Kramp. . andas. . kramp. . andas. . grinat lite av smärta. . svettats och såklart frusit. . kramp. . andas osv osv
Så fruktansvärt jobbigt.
Blev två 20 mg losectabletter och en påse samarin innan det lugnade ner sig.
Nu känns det mycket bättre, men är så trött istället :/
Tråkig kväll verkligen.

Aja filmen kan man ju kika på iaf,
Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback