1oo225

Ska jag bli sjuk eller går detta över så jag får hålla mig pigg?
Det är frågan.
Jag gissar på det första, för jag brukar väl aldrig ha tur hehe

Det började bra, men slutade kanske inte på topp :/
Mitt fel alltihop, iaf från början.
Men efter alla förklaringar och ursäkter så kanske det kunde vända.
Kändes lite konstigt men helt okej.
Prat och skratt.
Sen vände kanske allting :O
Vad var det där för mess?
Kunde verkligen det där komma från dig?
Blyga du. .
What goes orund comes orund?!
Det är nog så det är och jag har väl mig själv att skylla. .

Imorn är det löningsdags, wihoo.
Inte för att man får nån dunder summa men det får duga :)
Blev inge sthlm denna helg, i så fall nästa helg, får se hur jag gör.
Vill bara bort en stund.
Helst skulle jag vela ta mig till gbg, men det är så himla långt att åka med Tingeling :/
Det får bli en annan gång.
Nu ska jag nog bada, IGEN, fryser så hemskt.
Sen ska jag dricka te och kika film :)

Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback