1oo228

Sista dagen på denna månad, imorgon är en ny, dessa dagar som bara försvinner.
Har varit en lugn helg.
I fredags skulle jag fira Sandra, men det blidde inte så mycket med det för det vara bara jag där haha
Var tvungen att gå nästan direkt för jag och pappi var bjudna på middag hos Titti och Patrik.
Ni som känner dom, gissa vad det blev för mat? haha
Var där hela kvällen, drack lite vin sen hem och toksova :D
Igår var jag med Emma.
Vi tog det bara lugnt, hälsade på hennes mamma (som inte var hemma) sen blev det suuuuuuuuuuuuubway :D
Bara Emma som åt, jag ångrade mig lite hehe så gott ju :P
Skjutsade hem henne sen sov jag.
Underbar helg :D

Satt och funderade på andra chanser. .
Är alla verkligen värd en?
Ofta blir det ju 2, 3, 4 och fler, inte bara en.
Man förlåter gång på gång på gång när man egentligen kanske bara ska ge upp.
Är jag värd en andra chans?
När ska man våga chansa utan att vara ständigt rädd för alla dessa misstag som kan göras?

Svarta änglavingar.
Jag är en "fallen angel" och just nu lever jag bara i nuet.
Jag orkar inte tänka på mitt förflutna, men ororar mig inte.
Min framtid ser bra ut.
Jaså, det ska man alltså tro på?!

Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback