1oo2o3

Tredje februari, nu har jag varit dålig på att skriva.
Tingeling är iaf hemma och är pigg och kry :)
Äter, busar till tusen och somnar av ren utmattning hehe

Funderade på en sak här om kvällen.
Jag har haft magkatarr i över en vecka nu, tar både samarin och losec men det blir liksom inge bättre.
Varför är magen sånt problem?
man mår illa för att man äter för mycket, man mår illa när man inte äter, man mår med andra ord illa jämt, eller iaf till och från.
Är det inte självaste magen som gör ont så är det ju nå annat som finns i magen, tarmar och gud vet vad.
Och vi tjejer har ju extra tur då som har äggstockar och sånt mysigt som hör till.
Lingonveckan, ajajaj ont i magen.
Ägglossning, ajajaj ont i magen.
Magen är ett endaste smärtsamt centrum i kroppen.

Nog om det.
Det spökar på min gård :/
Hahaha nu tror ni väl att jag är dum i huvudet.
Stod iaf ute och rökte nån kväll för nån vecka sen och helt plötsligt när jag kollade ner på gården så gungade gungorna.
Av sig själv.
Alltså jag hade kunnat sagt att det var vinden som gjorde det, men det var helt vindstilla ute.
Det ligger ungefär en halvmeter snö på gungorna, vilket gör att dom blir väldigt tunga.
Så ja, det spökar.
Det var inga fotspår i snön heller.
Sen efter 1-2 minuter stannade dom, helt tvärt.
Knepigt tycker jag då. . .
Fast jag tror ju på spöken :)

Nu har jag duschat och tagit bort "plåstrena" runt knät efter operationen.
Ser lite obehagligt ut med stygnen, men dom tar Kiiwoo bort nästa vecka :)
Snart kommer Eva och Rasmus på besök, trevlans :)

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback