1oo112

Ouff va kallt det är. .
Även vast minusgraderna minska så fryser jag.
Innomhus till och med.
Man har ju inte så mycket underhudsfett att skryta med hahaha

Snart ska jag och Tingeling sova.
Hon håller på leker av sig nu sen ska hon äta, då blir hon förhoppningsvis tröttis.
Hon har ju sovit nästan två timmar med mig på soffan.
Hoppas på det bästa :)

Varit hos Sandra en stund idag på dan.
Kevin var på dagis och Edvin sov, perfekt hehe
Tingeling får utforska lite så hon blir van att vara där.
Men hon älskar ju barnen :D
Kevin är mest rädd för henne och Edvin blir mest irriterad på henne haha
Hon ska ju hoppa och slicka på Edvin hela tiden när han sitter på golvet.
Då känner hon sig stor och tuff haha
Min kaxråtta :D

Imorn.. ja imorn, vad händer då?!
Har inga planer alls.
Ska ha mammas bil några dagar (hoppas jag) eftersom pappas bil pajat :/
Pappa känner sig nog lite lätt handikappad utan bil.
Som jag utan telefon haha

Nej nu ska jag smörja tatueringen lite, den kliar så j*vla mycket.
Natti natt allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback