1oo113

Ja då var det. . hmm. . onsdag och jag har inte gjort någonting idag :)

Har blivit rejält lycklig idag iofs.
Fick hem ett brev i brevlådan som förgyllde min dag.
Redan när jag såg det där röda märket och texten: Landstinget så förstod jag hehe
Och som jag hoppats, den 27de Januari ska jag till Sandviken och operera knät.
ÄNTLIGEN :D
Fy vad jag längtar, tror jag dör nästan hehe
Om två veckor liksom.
Hoppas verkligen tiden bara flyger fram nu.
Den brukar ju göra det annars, men nu bara för att jag längtar så går den väl i snigelfart :/
Äh det går nog fort hihi

Annars då. .
Trodde nästan Tingeling var dålig idag för hon åt inte maten kl o8:3o.
Hon åt inte maten nästa gång hon vaknade heller 1o:oo.
Hon baraa sov hela tiden, fick knappt liv i henne.
Klockan 11:2o började hon smaska i sig, sakta men säkert.
Och nu tror jag nästan att jag vill klubba henne hahaha
Hon är så buseg.
Ska bitas, hoppa, kuta, kissa en droppe så hon får godis, sen ska hon såklart gnälla om hon inte får all uppmärksamhet i världen haha
Men jag skrattar mest :)
Hon är ju för söt min lill bebis :D

Ingenting är det på tv heller.
Pappa satte på nån jävla skit film om varulvar :S haha
Och jag tittade ju på klick idag som jag spelade in för nån dag sen, suck vad ska man göra då då?
Inte direkt så man går ut och promenerar i denna kyla.
Aja får väl lägga mig på golvet och busa lite så klockan blir läggdags hihi

Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback