1oo117

Oj oj oj. . verkligen segaste söndagen på länge.
Var och firade Sofie igår, blev kanske lite mycket, som vanligt när det är fest haha
Sen blev det hartan.
Hade ju skit kul, med siss och allt.
Började kasnke inte så bra på hartan, men jag blir ju inte förvånad när det gäller mig :/ haha
Slarvade bort min mobil, suck.
Fast den kom ju fram :D
Vet inte vad jag gjorde, om jag bara lämnade den i garderoben och gick, för där var den iaf.
Garderobskillen svarade när vi ringde hihi

Kom hem strax före sju i morse.
Vaknade och hade lite lätt panik över att pappa var hemma med Tingeling.
Men det hade gått skit bra.
Tur att mamma fortfarande jobbade så hon kunde komma och hämta mig :)
Har så sjukt ont i nacken idag.
Känns som början till en värsta nackspärr.
Men vi håller tummarna och hoppas det har gått över till imorn :)

Nu ska jag kolla på andra Johan Falk filmen.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

jobbade inte din mamma på nattpatrullen ?! :D jag har iaf satt upp mig som vikarie där nu :P hihi / Ida

Postat av: Anonym

borde du oxå göra nu när du har körkort o allt :D

Postat av: Jessica

Jo det gör hon :) Jaså, hoppas du får jobba lite extra där då :) Nej tack det ska jag inte för jag har nog universums sämsta lokalsinne hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback