1oo118

Vad har man uträttat idag då?! haha
Typ lika mycket som alla andra dagar :P
Låg på soffan till kl 18:oo, hoppade in i duschen sen åkte jag med 19:oo bussen till mamsegull.
Hämtade mammas bil så jag kan ta mig bekvämt till jobbet :)

Kom hem strax efter 2o:oo då packade jag ner Tingeling i väskan och traskade hem till Carina :)
Kom hem 23:oo.
Fy va skoj det var för lill Tingen att leka med Ruffa och Hilma.
Först var hon lite tillbakadragen, och kanske lite rädd, men efter en timme så haha
Då kom kaxråttan fram ;P
Hann knappt sätta mig i soffan nu när jag kom hem så sov hon :)
Helt utmattad, härligt de :D
Ska börja vara där oftare så hon får leka av sig ordentligt.
Kanske inte så kul att leka med mig alla gånger hahaha


Hilma och Tingeling            Storlek 34 på min fot, hur stor är hon? hahaha

Hilma, Tingeling och Ruffa       Min trötta sötnöt till bebis :)

Ska väl gå och lägga mig, men är inte ett dugg trött :/
Finns ju inte så mycket annat att göra.
Kanske ska gå ner i bilen och hämta filmen, tusen bröder.
Hoppas bara att denna film funkar i våran dvd då, Tessans cpskivor hehe

Annars då, jobb imorn 16-21 :)
Skönaste slapptiden hehe
Och nu ska jag ta mig lite nässpray så jag kan andas igen :D
Sen äckelsprutorna :(
Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback