1oo121

Vad är det med mig och killar egentligen?!
Varför dra sig undan liksom, det kasnke skulle funka skit bra. .
Vem vet?
Ingen kan ju säga efter ett ögonkast om det är bra eller dåligt.
Vad är jag rädd för?
Jag vill inte, eller?
Jag är nog bara feg.
Man kan ju faktiskt bli sårad. . :(
Varfgör hoppas på nå bra då . . . . . . .?!

Idag var jag och vaccinerade Tingeling, 12 veckors sprutan.
Sen åkte jag till mamma och umgicks en stund :)
Hämtade lillesyrran så fick hon följa med mig till valbo.
Handlade hundgodis som säkert kommer räcka ett år hahaha
Sen svängde vi förbi Tobbe och Johanna.
Drack kaffe och hade trevligt.
Tror Tobbe är hemligt förälskad i Tingeling :D
Hans gulliga dotter Tove, och hennes kompisar (Molly, Teresias dotter och Ida) ritade teckningar till mig.
Så gulliga hehe
Jessica fick då stavas Jesika och J:et bakåfram haha
Barn är ju för härliga.
Sen tog jag ju även en fika med Norah, Tobbes yngsta dotter.
Hon bjöd så fint på kaffe inne på sitt rum :)

Efter två timmar där så bar det iväg hemmåt igen. .
Hungrig som satan.
Blev en panpizza med chilibea, smaskens till sista slicken hihi
Nu är det bara slapp på soffan.
Bara skit på tv som vanligt.

Aja har haft en riktigt trevlig dag iaf :)
Hoppas ni haft det llika bra.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback