1oo123

Lördag den 23:de Januari, tiden bara flyger iväg som vanligt :)
Opererar knät på onsdag, äntligen :D
Har väntat två år på detta, och det känns som lite för länge.
Men äntligen säger jag bara hehe
Kommer ha för j*vligt ont i början, läkaren sa upp till en månad, men det är det verkligen värt efter två års smärta, och speciellt när jag vet att det är en smärta som förhoppningsvis aldrig kommer tillbaka.
Det kommer bli bra hihi

Det tråkiga är ju nu då att jag börjar bli sjuk :(
Man får inte sövas om man är sjuk.
Hoppas VERKLIGEN att det går över, typ imorn hehe
Orkar inte bli sjuk.
Det gör så ont i halsen, och speciellt när jag sväljer.
Jag har kronisk huvudvärk och är konstant täpt i näsan. .
Fast det tror jag det finns en förklaring till.
Försöker vänja av mig med nässprayen, och när jag inte tar den så får jag hemsk huvvedunk.
Aja det kanske blir bättre efter ett tag :D
Uscha buscha. .

Imorn ska jag ta det lugnt och njuta lite.
Ta ett långt bad med ansiktsmask, färga fransar och bryn, måla naglarna och bara njuta.
Sen till kvällen blir det Johan falk filmen nr 3.
Mys på soffan med pyjamas hihi
Ta hand om mig själv innan man läggs på operationsbordet :)
Man behöver ju inte se ut som ett slafs ;P
Just ja haha jag har blivit mörkhårig också :)
Kanske glömde nämna det.
För er som inte vet, få inte en chock när ni ser mig :D

Nej nu ska jag äta lite choklad med ett glas mjölk sen sussa.
Jag lider ju även av kronisk trötthet haha
Ha en super trevlig lördagkväll allesammans.
Natti natt.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback