1oo129

Vad ska jag säga eller göra.
All ork har flugit ur mig.
Har aldrig varit med om så smärtsamma tårar som jag gråtit dessa dagar.
Det bränner verkligen i mina ögonlock.
Det känns som någon slagit in sin knytnäve i min bröstkorg och slitit ut mitt hjärta.
Så jobbigt är det verkligen.
Har aldrig någonsin i mitt liv, trott att en hund kan betyda så otroligt mycket.
Men på denna korta tid har hon verkligen blivit en stor del i mitt liv.

Jag saknar henne så fruktansvärt mycket så det gör ont långt in i själen.
Tanken på att hon är så långt borta plågar mig.
Jag vet att det var det enda rätta att lägga in henne, och jag vet att hon är i säkra händer, men det stoppar inte mina tankar.

Jag har sovit två timmar på snart två dygn men kan ändå inte somna.
Det är tomt i sängen.
Jag är trött men törs inte blunda.
Dom värsta funderingarna dyker upp.
Tänk om?

Mitt liv känns så mycket lättare när jag har min älskade Tingeling.
Hon gör mig lycklig.
Hon gör mig pigg.
Hon lyser verkligen upp min enkla vardag.
Jag vill att hon kommer hem nu :'(

Tuffa tider. .
Ses och hörs ^^,



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback