1oo13o

Ja så var det lördag kväll och jag ligger på soffan och kikar film med pappi.

Dom ringde från Falun i morse och informerade mig om Tingeling.
Hon var mycket piggare men hade fortfarande dropp.
Hon hade fått minimala portioner med mat och inte spytt.
Hon hade även fått välling under natten, då hon var så jätte hungrig, men inte får äta stora mängder mat.
Proverna såg bra ut, men hon blir kvar till imorn eller måndag.

Jag sa att jag inte vela ha hem henne förns hon har varit utan dropp minst 12 timmar, för att då vara 1oo% säker på att det inte är droppet som håller henne pigg.
Så blev det ju i onsdags.
Hon var pigg med dropp hos veterinären, sen efter hon vart hemma 4 timmar så blev hon som död.
Bara spydde och var vinglig.
Sov och var nästintill okontaktbar :(
Vill ha hem henne NU. .

Annars så känns knät helt okej.
Har nästan inte haft nå ont alls efter operationen, lite småkänningar då och då bara.
Men det kan jag faktiskt stå ut med :)

Får se om jag kan somna ikväll.
Tog tre timmar innan jag somnade igår, men det var så behöverligt med sömn när jag väl somnade.
Känner mig som en ny människa idag hehe

Hoppas alla har en trevlig lördag med partaj eller nå annat skoj :D
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback