1oo1o1

Nej mina vänner, jag är inte gravid :)
Har köpt mig en liten hund, vilket inte uppskattades av pappa.
I alla fall inte till en början men nu går det super :D
Han bad mig flytta först, sen ångrade han sig, och när han såg den lille förstod han att det inte skulle bli nån större skillnad haha
Har inte blivit så mycket bloggande nu för det har ju varit lite stress med den lille valpen hehe
Underbart att ha henne hemma nu.
Min lilla Tingeling :D

Ja så var det ju ett nytt år också.
2o1o !!!
Lugnt nyårsfirande för min del.
Hur var eran nyårskväll?
Några dryga nyårslöften kanske?! hehe
Jag sket i det detta år för jag håller dom aldrig i alla fall :/ haha

Men nu vet jag inte om något kan toppa mitt 2oo9. .
Fyllde 2o (systemet haha), fick körkort, köpte lilla Tingeling, opererade mig.
Finns det nå som kan önskas mer?
Kanske att jag kommer in på skolan då, men annars så känns livet bra nu måste jag säga :D

Nu ska jag väcka Tingeling, för hundrafemteelfte gången, ge henne mat (6 ggr/dag),försöka få henne att kissa sen ska vi sova.
Hon sover ju typ hela dagarna eftersom hon är så liten.
Äter, leker 3o-6o min sen sover hon igen, och så ser mina dagar ut nu ett tag framöver, lovely :)
I alla fall så har jag skaffat mig en toppen hund :D
Social, inge rädd för andra människor, sover hela nätterna, gnäller aldrig (förutom när jag lägger mig i sängen och lämnar henne på golvet hihi), är NÄSTAN rumsren och sen är hon ju såklart världens sötaste ♥ :D
Jag är lycklig :)

Gott nytt 2o1o allesammans, hoppas det blir ett underbart år och att era drömmar slår in.
Ses och hörs ^^,



Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Jadu min vän, blir lycklig när jag läser att du mår sådär bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback