1oo1o2

Ja så var det lördag, året är 2o1o.
Vart tar timmarna vägen av alla dygn?
Tingeling ligger och sover hos pappa och då passar jag på att sitta en stund vid datorn :)
Det är faktiskt lite småklurigt att skriva när Tingeling ligger på axeln och sover hehe

Jag har inte gjort mycket idag.
Varit och hälsat på hos Sandra en sväng, sen kom Bella, Mickis och Limpan på besök :)

Har kommit på att jag får så fruktansvärt dåligt samvete när jag skäller på Tingeling.
Nästa så jag får inte i magen.
Men jag måste ju säga ifrån när hon gör någonting fel.
Måste börja nu när hon är liten, annars lär hon sig ju aldrig.
Men det känns så fel.
Som att jag gör henne ledsen, och att hon inte vill vara kvar.
Jag är ju hennes mamma nu och hon ska ju älska mig.
Jag vet att det inte är nå fel, men det känns inte bra.
Aja det kanske blir en vana?!

Nej nu ska jag ta nåt att tugga på, utan att väcka lill snuttan för nu ligger hon hos mig igen :)
Ha en mysig lördagkväll.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback