1oo1o4

Ja det märks allt att man skaffat en bebis hehe
Finns ingen tid till att sitta vid datorn, knappt så man kan gå ut och röka :)
Men det gör absolut ingenting, älskar henne.

Jobbade 16:oo-21:oo idag, kort pass, men det kändes evighetslångt.
Pappa hade Tingeling, men gud va jag saknade henne hihi
5 långa timmar utan min prinsessa, som nu har bllivit en riktig kaxråtta haha
Hon vågar så mycket mer nu när hon vet var hon bor.
Känns underbart att vakna med henne i armväcket, varm och pussig :)
Ska snart bädda ner oss i sängen.
Äta lite först nu när vi lekt över en timme hihi

Tatuering imorn kl 12:oo.
Så fruktansvärt otaggad, hade gärna skjutit på det en månad eller två, men skönt att få det gjort också.
Sista sittningen nu sen är jag klar :D wiiiiii
3 dryga sittningar, men snyggt blir det :)

Nu ska jag ta lillfisen innan hon hoppar ner från pappas axel.
Bryter väl alla ben i kroppen då haha

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback