1oo1o7

Jobbade 16:oo-21:oo idag, hoppas dagarna (eller kvällarna) fortsätter rulla in  :)
Jobbade med Tette idag, har inte jobbat med henne på typ ett år :/
Vi har så jäkla roligt tillsammans och jobbar skit bra ihop :D
Sweeeeeeeeeeeet hehe
Fick gå hem lite tidigare.
Glad var väl jag över det så jag fick komma hem till Tingeling :)
Låter som värsta tönten, men hon är ju min bebis nu.
Det går ann i början när man jobbar som mest, men när det börjar lugna ner sig tänker jag på henne hela tiden.
Mammas flicka hehe

Ska gå och lägga mig snart.
Dö trött.
Smörja tatueringen, som kliar som fan :/
Men den är så fin, tummen upp hihi

Nu sover min gofis på mitt bröst.
Varmt och mysigt :)
Natti natt.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback