1oo1o8

Idag vaknade jag och Tingeling kl 12 :)
Så skönt, fast då hade hon ju varit uppe och ätit en gång vid o8:oo.
Men sovmornar blir det endå hihi

Gick hem till Sandra och praktiskt taget tvingade henne att ta ut mitt löshår haha
Hon gjorde det, så snällt av henne ♥
Känner mig lite lätt flintis nu bara men det går väl över hehe.
Ska boka klipptid nu och fixa till det lite.

Pappa och jag pkte till granngårde och köpte hundmat och hundgodis :)
3 kg mat, lär väl räcka ett år haha
Min gofis :)

Nu ska vi äta, mums.
Sen slapp i soffan.
Ha en bra fredag allesammans.
Och en bra helg dessutom för jag ska jobba jag hihi
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback