o9o111

11 Januari, tiden går fort och jag håller inte alls reda på dagarna :/
Jobbet ringer och frågar om jag kan jobba hela tiden, vet aldrig hur eller vad jag ska svara. .
Inte lätt alla gånger hehe
Ska vara ledig ett tag nu, har ont i kroppen.
Hoppas bara att det fortsätter komma in jobb så jag inte skiter i det blå skåpet nu :S
Pengar behöver man ju, eller man MÅSTE ha dom.

Aja, jag är trött som vanligt hehe
Vet inte heller varför, för jag får ju sova nästan hela nätterna.
Kanske sover jag oroligt för att i mitt undermedvetna tror jag att jag ska rulla över Tingeling?!
Who knows. .
Sen gör jag ju inte allt för mycket på dagarna heller.
Leker med Tingan, vilar med Tingan, åker en sväng, jobbar ibland.
Hmmm vad är det som tröttar ut mig?

Skulle köra pappas bil idag för första gången, för att få känna på hur det känns med automat.
TACKA FAN att pappa var med, för helt plötsligt tvär dog bilen, MITT I EN KORSNING.
PINSAMT :O
Inte ens varningsblinkersen funkade.
Generatorn paj, tack ska jag ha. .
Då var pappsen utan bil.
Är det då verkligen meningen att jag ska köra den bilen??? haha

Nu ska jag ta mina äckel sprutor.
Må lite illa och så, sen sova.
Ha det bra allesammans.

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback