1oo727

Löning idag :)
Greklandresan betald, känns kanske hurr skönt som helst.
Jobbat idag o7:oo-16:oo, tog en stressig vända på stan med siss, gick hem till Sandra och sen åkte jag förbi Mickis, mycket rogivande dag hahaha
Mickis lägenhet hade iaf blivit superfin, med dom nya tavlorna på väggen blir det pricken över i:t, eller inte riktigt pricken, men halva kludden MOAHAHAHA

Fortsätting följer på gårdagens. .
Obesvarade tankar:
Om man nu väljer att sesas med någon (eller gå på date om man hellre vill kalla det så), vad gör man?
Vad pratar man om?
Hur ska man bete sig?
Vad ska man ha på sig?
Inte vara för fin och inte för avslappnad.
Herregud säger jag bara, det är inte bara ett att tänka på.
Hur jobbigt är det inte när man sitter där, pratar och har trevligt och sen helt plötsligt så tappar man bara orden.
Tystnad.
Pisnam tystnad.
Hur räddar man den situationen?
Om man känner ett klick, hur vet man då att klicken är besvarad?
Eller om man inte känner något alls, hur avslutar man det hela?
När man säger hej då, hur gör man då?
Kramas, pussas, somnar på soffan? hahaha jag blir tokig.
Vem ska svara på alla mina frågor?
Vem finns att rädda en när man bara vill rymma?
Blir man någonsin redo?
Är alla "första träffen" lika jobbiga oavsett om det är första eller hundraförsta gången?

"All of my questions are lika a drop in the ocean"

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback