1oo729

Åååhh va less jag blir. .

Tusen frågor som jag varken vill eller orka svara på.
Sätter stop för mig själv och mitt inre när funderingarna blir för många.
Kan jag få vara jag.
Bara jag.
Jag stänger mina öron.
Alla ljud blir som svaga muller långt borta i en annan värld.
Underbara toner sveper förbi i mina tankar.
Jag sluter mina ögon och flyger till mina drömmar.
Drömmar som alltid bara är drömmar.
Förblir drömmar.
Verkligheten sparkar mig hårt i huvudet.
Tankarna splittras.
Vad spelar mina svar för roll när ingen lyssnar.
Ingen förstår. .


Vette fan hur jag ska uttrycka mig just nu.
Jag kokar inombords.

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback