1oo322

Blogguppehåll. . verkligen!
Pappsen har hunnit fyllt 5o och Kiiwoo har blivit 21 :)
Massa grattis till er ♥


Mina tankar snurrar runt i 1000 km/h.
Jag blir så less.

Ni träffades och dom första tankarna var: "fan va häftigt att hänga med dom".
Nu har det gått massa år och det är inte alls lika häftigt längre.
Det är nog bara sorgligt, riktigt jävla sorgligt.
Miljoner chanser som gång på gång bara är misstag.
"förlåt" "det var inte meningen" "ska aldrig mer göra om det".
Massa tomma ord/meningar som inte längre har någon betydelse.
Att säga, -jag älskar dig, går in genom ena örat, lika fort som det går ut genom det andra.
Hon har stått vid din sida genom vått och torrt, i ur och skur, och det du ger tillbaka är bara massa slag i magen.
Jag kan även säga att i mina ögon är hon idag en liten mus som vem som helst kan trampa på.
Spotta och slå på.
Alla dessa "sista gången sen får det vara nog" har slutat betytt något för oss alla.
Ändå, står jag här idag och gråter med henne.
Kramar henne och lyssnar på henne.
För det är därför jag finns.
Men nu får det verkligen vara nog.
Du är min andra halva och jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Kommer stå vid din sida när helst du behöver någon.
Stå på dig, var hårdare.
Säg något som verkligen betyder något, SANNINGEN.
Du är bättre än så här, och du är värd något mycket bättre.
Om det så betyder att du ska vara ensam.
Ta inte det här nå mer !!
Snälla. . .
För allas skull, för MIN skull, men speciellt för DIN egen skull ♥

Ha det bra allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback