1oo324

Äntligen hemma säger jag bara.
Efter 14 timmar på jobbet så är det verkligen underbart att ställa skorna innanför dörren, slänga sig i soffan och käka choklad och dricka mjölk :)
Life´s wonderful.
Känns i alla fall att man lever hahaha
Ska strax gå och krama kudden, dax för väckarklockan att ringa o5:15, ouff.
Men glad att jag får jobba och ha en inkomst.

Mina tankar snurrar fortfarande långt utanför mitt huvud.
Har funderingar och frågor som jag aldrig får nå svar på.
Kommer nog inte komma fram till nå vettigt heller.

Varför gör vissa människa vissa saker som bara skapar problem?
Som att dra omkring på en låda med 1o kg skrot, så jävla dumt liksom.
(om inte tusen ggr värre)
Vart sitter hjärncellerna som ska fungera som ett litet skydd mot att göra folk illa?
Långt nere, i lilltån eller något tydligen.
Jag blir så fruktansvärt besviken, frustrerad och arg.
Någon gång kommer jag explodera av smärta innombords.
Tänk innan du talar och agerar (inkluderar mig själv i detta).
Ett litet ord, en liten sak, ett litet misstag eller kanske bara en vana, kan såra så jävulskt mycket.
Förlåt. . (till bara dig)

I´m not myself, when I´m with you.
Om du bara kunde se eller förstå det.
Förstå varför. .

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback