1oo325

Den här månaden har jag lovat mig själv att inte shoppa.
Istället ska jag bara betala mina räkningar och sen spara pengar.
Hoppas verkligen jag klarar det.
Men det ska väl inte vara så svårt, eller ?
Skulle vara så nice att spara ihop lite mer pengar så man inte känner sig så bortkommen när lönen inte alltid är den bästa, och att man vet att man kan ta lite pengar utan att ha dåligt samvete.
Självklart skulle det ju vara bäst om man kunde spara till nå roligare, men nu ska jag inte ha för höga tankar om mig själv hahaha

Jobbade idag också.
Skulle bara gå o6:45-12:3o, men fick förlängt till 16:oo.
Skönt med några extra timmar :)
23 timmars jobb på två dagar känns så trevligt hihi
Känns kanske inte lika trevligt i skallen, för lite seg är man ju.
Men det försvinner sakta men säkert när jag tänker i pengarbanor :)

Imorn är jag ledig och då har jag och Karro planerat in lite flottig mat och ett glas vin.
Let´s dance finalen och bara massa mys :D
Lite skitsnack blir det förmodligen också hehe
Men ingen utgång (för en gångs skull) lillplutten Kevin är ju hemma :)

Nu ska jag krypa ner under täcket och krama min kudde :)
Godnatt allesammans.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback