1oo3o1

Skriver att det är den första mars trots att det är den andra, men klockan är ju bara lite över tolv så för mig är det fortfarande den första hehe

Snart fyller pappi 5o år, tiden går alldeles för fort :/ hehe
Men kul ska det nog kunna bli :D
Sen efter det blir det Kiiwoos födelsedag, bara 21 år men ändå, feeeest haha

Har varit och myst lite ikväll, känns bra hihi
Får se vad som händer, kändes ju lite osäkert ett tag, men man vet aldrig :)
Skulle gärna vara ditt lilla penntroll hahahaha

Aja, blev ändrat datum på stockholmsresa, 5-7 mars, men då hade jag såklart turen att få jobb så nu är det framflyttat ennu en gång.
Nu vet jag inte alls när det blir av, TRIST :(
Men som sagt, syrran bor kvar så jag kan åka när som helst :)

Nu ska jag kika på criminal minds sen sova.
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback