1oo3o4

Jobbade 16-21 igår och 16-21:45 idag, så härliga pass :)
Trodde dock inte att jag skulle klara av att jobba igår :/
Sov ca 2-3 timmar på natten för jag mådde så illa, usch. . var på väg att spy typ fyra ggr :S
Sen låg jag som ett slakt på soffan in i det sista, för jag trodde ärligt talat att jag skulle gå sönder när jag rörde mig, om inte annat svimma när jag reste på mig.
Kallsvettades som en tok.
Inte bra. .
Men jag åkte iaf och efter 2 timmar på jobbet blev jag pigg hihi
Hoppas man inte smittar nån bara, om jag nu hade nåt hehe

Idag klev jag upp o9:3o.
Käkade frulle, klädde på mig, gick till macken och hämtade mina 4 par skor som jag beställt sen gick jag hem till Sandra och kikade på våra bästa år och drack kaffe :)
Underbar dag.
Gick hem runt ett, slappade och åkte till jobbet strax före tre.
Måste ju passa på och sola medans man är där hihi
Tingeling fick vara med idag också.
Gick helt okej, men övning ger färdighet som man säger haha

Nu håller jag på "framkallar" kort, skickar efter.
Kanske lite gammeldags att ha kort, men gud va hemskt om datan skulle paja så ordentligt att det inte går att rädda alla grejer man har, fy va trist det skulle vara.
Så då framkallar jag dom flesta korten jag har.
Jag gör ju även scrapbooks (eller hur det stavas) hehe
Sjukt kul att titta i dom om några år :D
Med bilder, texter, och massa annat krimskrams som man pysslat ihop hihi
Så fort detta är klart så ska jag sova.
Längtar verkligen efter min säng och det gör mina kuddar efter mig med för jag hör hur dom ropar haha

Ha en bra helg allesammans.
Jag ska jobba och kommer nog inte uppdatera, fast vem vet ;P
Ses och hörs ^^,



Kääääääääärlek :D

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback