1oo513

Vad hände med gårdagen?
Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde. . bra där :/ haha

Idag har jag i alla fall spenderat några timmar i Sandra och Johans hus.
Ser ju inte bra ut idag, men slutresultatet, ojojoj säger jag bara, kommer bli kanonfint :)
Ingen vidare barnvakt kan jag ju påstå att jag är heller :S
Men det får stanna mellan oss tre haha
Åkte hem och tog ett långt, varmt, underbart bad efter det.
Fy va härligt det var efter fyra timmar i ett hus utan värme, och utelek med barnen på det också.
LOVELY :D
Sen nu kom jag nyss hem från Sandra, Igen haha
Käkat max och snackat massa skit :)

Otrohet:
Otrohet är ett sjukt vanligt ord.
Vad klassas som otrohet?
Blickar?
Ett sms?
En kyss?
Sex?
Om jag dejtar, och pussar någon annan, är jag otrogen då?
Vart drar man gränsen?
Och varför ligger inte gränsen lika hos alla?
Ett "misstag" som fjorton åring kan jag acceptera, för man kan faktiskt förändras, men upprepas det flera gånger, då är man helt enkelt en sån som person, som kanske inte vill binda sig.
Vad vet jag vad det finns för orsaker att man är det, men det händer i alla fall.
Fasiken, jag tycker att om man är i ett förhållande så är man det för att man vill, man är kär, älskar, väljer man då att gå till någon anna, vart finns då kärleken?
Gör slut istället för att såra. .
Har man dessutom barn och familj och ändå är otrogen, då finns det inget i hela världen som stoppar en.
Vad kan man älska mer än sina barn?
Kanske till och med kommande barn?

"Är kroppen dum får hjärtat lida"
Eller?
"Är huvudet dumt får kroppen lida"
Vad tycker du?

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Spännande funderingar... Otrohet är ett svårt område... Har man fokus på den man älskar och inte har behov av bekräftelse och uppmärksamhet från andra tror jag man kommer långt... Sen vart gränser går kan man nog få reda på av sin partner... Och finns kärleken där så accepterar man den gränsen;) men det är bara en tanke;)

Postat av: Anonym

Så sant som det är sagt, bekräftelse är just vad som sökes i detta inlägg. Men Varför räcker inte bekräftelsen, kärleken och uppmärksamheten som man får av sin partner? Vad kan vara viktigare än det, den man valt att leva med. .

Postat av: Anonym

Tror att det är lätt att ta varandra förgivet att glömma bort dom små detaljerna som visar kärlek... Ord är alltid ord... Och dom kan vara vackra... Men handling är iaf för mig det som sätter sig i hjärtat...

Postat av: Anonym

Ja men då återkommer vi ju till diskussionsämnet "för givet". . Varför? Vad krävs för att man ska fungera som ett par? Som människa överhuvudtaget? Man glömmer bort småsakerna som betyder mest, och är otrogen istället, eller vad? Detta är en evighets funderingen, som vi aldrig kommer få svar på, varken du eller jag. . .

Postat av: Anonym

eller så kommer vi fram till något som hjälper miljoner par i världen=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback