1oo51o

Grattis kära lillebror Kalle på 14-års dagen :) Älskar dig ♥

Haft en superbra dag idag.
Blev väckt av jobbet o9:oo, klev upp 1o:oo, åt frukost och sen blev det kaffe till våra bästa år :)
Gick över en sväng till Sandra, på mer kaffe såklart :D
Sen vid 13:oo åkte jag till apoteket i Strömsbro och sen 13:3o var jag på jobbet.
Jobbat 14:oo-21:oo.
Superduperdunderbra dag hihi
Intressant va ?! hahahahaha

Blöder näsblod hela tiden, så fruktansvärt drygt.
Om jag bara kunde får vara fri från förkylningen som jag går med 1o månade om året så skulle jag slippa näsblodet.
Fick en ny kortisonnässpray idag, för andra gången, och om det inte blir bättre efter den så ska jag höra av mig.
Men vadå höra av mig?
Vad gör det om jag gör det, man får ju aldrig någon hjälp i alla fall.
Funderar på om jag ska kolla om dom kan bränna i näsan.
Alla som gjort det som jag känner har slutat blöda näsblod efter det.
Kanske skulle vara smart att testa :)

Utseendefixerad:
Bara för att jag tittar på en viss typ av kille och hans utseende, betyder det att jag är utseendefixerad?
Betyder det att jag är ute efter bara en sorts typ?
Om jag skulle leta kille, så blir det såklart utseendet som blir första intrycket, men (som Robban sa) öppnar han munnen och är helt korkad så blir han automatiskt snäppet fulare.
Skulle jag däremot träffa en "random" kille som är trevlig och smart så blir han oftast snäppet finare.
Eller ?!
Tankarna flyger då till: Märker man verkligen snäppen uppåt? Till det possitiva?
Varför lägger man så mycket energi på det negativa?
Denna diskussion kan hålla på hur länge som helst så jag slutar någ där :S hehe
Jag är i alla fall ingen som går efter bara utseendet, och det vet ALLA som känner mig haha


"Don't judge a book by its cover"

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: robban

vet att både du o syrran kan uttrycka er lite "klantigt" men jag är helt säker på att ni är mycket större än så inombords!

ni kommer eller har att hitta grabbar som vill er väl och som ser storheten i era hjärtan...

Postat av: Anonym

Ja ibland kanske vi inte riktigt tänker innan vi talar, men menar aldrig något ont. Tack för dom fina orden, hoppas bara att dom någon gång blir sanna :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback