1oo521

Idag har jag inte gjort mycket.
Eller i och för sig har jag ju rensat ur tre klädlådor, och tömt ur en halv sopsäck med kläder haha på tre futtiga lådor.
Aja som det är.
Lillesyrran blev glad för det hon kunta ta, så nu får Tessan kika också :)
Har varit hos mamma sen ca 15:3o och jag tänker sova kvar.
Skönast så när jag ändå ska jobba imorgon.

Dagens:
Sex with an ex:
Funkar det?
Går det att ha utan att det blir massa krångel?
Känslor, minnen och längtan.
Kan man bara hoppa i säng med ett ex och vara helt kall?
Jag skulle nog inte klara av det.
Usch för att gå tillbaka till något man lämnat och lagt bakom sig.
Bara riva upp massa sår.
Jag är ju då väldigt känslig av mig, vet ju inte hur andra fungerar.
Fast jag tror inte på att det fungerar i alla fall.
Känslorna för ett ex finns nog alltid kvar, mer eller mindre.
Det är ju trots allt någon man vallt att vara med och sen gått ifrån, så ja, känslor finns oavsett om man vill det eller ej.
Att man har det i början av slutet kan jag förstå, för det hade jag.
Man är ledsen, känner sig ensam och gör nästan allt för lite närhet, och tar såklart chansen om man får den.
Fast då är man ju nästan fortfarande kär, eller?
Till slut kommer man till et stadium där det får vara nog, och då bara lämnar man allt.
Thats me hehe
Men eftr tre år skulle jag aldrig gå tillbaka till ett ex, bara för ett one night stand, nej vet du vad, då är jag nog hellre utan haha
Mina knepiga tankar :)
Vad tror ni andra om "Sex with an ex"?

"Sex är bara sex, det finns viktigare saker i livet" ?! Ett plus i kanten är det alltid :P

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback