1oo5o6

Bra precis en månad sen jag skrev, har liksom lagt det lite på hyllan.
Blev lite sugen nu bara för att syrran/Robban frågade hehe

Livet har inte förändrats så mycket. . typ inget alls egentligen.
Det skulle väl vara att jag nu för tiden får åka till Bomhus istället för Strömsbro när jag hälsar på syrran.
Det är det enda, jag jobbar, är hos Sandra, är i valbo, sover, festar ibland, myser med Tingeling, som by the way är snart sju månader :) samma gamla liv hehe
Men jag älskar det ♥

Var på Hoffmaestro 1/5.
Det var så sjukt jävla as bra.
Grymma var dom, och mysiga att titta på ;P

Har haft otroligt många disskutionstankar i mitt huvud på senaste tiden.
Men jag kan ta dom en för en sen nån gång :)
Måste börja blogga igen helt enkelt hihihi
Fast lite kan jag säga, att jag saknat det, för fasiken va mycke man får skriva av sig.
I sin alldeles egna, obrydda lilla dagbok haha

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback