1oo5o7

Är man duktig när man är hemma 23:3o och "bara" har druckit ca 2o öl under kvällen?
Har man karaktär när man blandar ut en 53% whisky med vatten och is istället för att dricka den ren?
Aldrig någonsin är man full efter 3 öl och 2 whisky?
Det är okej att dricka 2 lättöl när man lagar mat för man blir ju inte full, det är bara gott.
Jag vela inte tacka nej till öl för han är ju alltid så snäll och ställer upp.

Vad är detta för otroligt dåliga ursäkter/påståenden?
ALKOHOLIST kallar i alla fall jag det !!

Fy fasiken vad jag skäms :(
Jag mår dåligt över bara tanken på att man varje dag behöver en mun, bara en mun, med smak av alkohol.
Varför förstöra sitt liv på det viset?
Speciellt under dom omständigheter som snurrar i vardagen. .?!

Nätterna som vandrar förbi med oro och kryp i hela kroppen.
Ögon som slås upp, omedvetet, av rädsla.
Öron som lyssnar efter andetag.
Hjärtat som slår i 120 av smärta.

Ses och hörs. . .

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback