1oo5o8

Kom nyss hem från att haft en underbar dag med siss, Robban och sötnötterna :)
Blev dock ingen grillning, men en underbart god tacos hihi
En sväng ner på stan och kika på lite bilar också, super trevligt.
Blev inte så jätte långvarigt eftersom vädret inte var det bästa, trist. . men men, kommer fler cruisingar :D

SAKNAD:
Är det meningen att man bara ska gå på ren rutin i ett förhållande?
Vara med varandra 24/7 (bortsett från den tid man är på jobbet) och sen hem, äta, mysa och sova?
När ska man hinna sakna varandra?
Jag anser att man någon gång ibland ska vara ifrån varandra.
Kanske inte dagar eller veckor, men kanske en kväll, sova borta en natt.
Få känna ordentligt att man verkligen saknar varandra.
Att man inget annat vill än att åka hem och bara få se varandra i ögonen.
Då vet man på riktigt att man älskar.
Är det bara jag som resonerar så?
Jag vill inte sluta med rutiner, jag vill alltid veta, känna, att jag saknar och älskar.
Ha glöden kvar, så gott det går, så länge som möjligt.
Finns detta liv?
Finns mina drömar i verkligheten?

"Man måste sakna för att riktigt inse att man älskar"

Tusen andra faktorer som spelar in i ett lyckat förhållande också såklart, men detta fick bli funderingen och diskussionen för idag :)

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback