1oo5o9

Jag blir alldeles tokig här vid datorn. .
För det första så skulle ju vi (Jag, Tessan, Pappa, Lina och Micke) Åka till London andra helgen i Juni, farmor och Lasse skulle också med från början men dom hoppa av, men nu bestämde sig pappa för att han inte ville.
Kul att han säger det NU när man har letat "bra" resa i typ en månad.
Vi skulle bjuda pappa på det i 50 års present, så vill inte han så är det ju så.
Vi får hitta på nå annat helt enkelt, och det kommer absolut inte bli lätt.
För pappa är tråkig och Linda är kräsen, kan ni förstå vilka problem jag haft med att hitta på en "BRA" Londonresa !? :O
Och inte nog med det.
Jag och siss åker ju utomlands i September, och vi har verkligen varit inne på att åka till Grekland detta år, men nu när jag satt och kikade så fanns det såååå mycket annat.
Jag skulle kunna tänka mig Tenneriffa, i och för sig har jag varit där tre gånger men det är ju så otroligt fint där.
Sen vill jag till Thailand.
Oj oj oj det är mycket man vill haha
Men vi har ju sagt att vi ska åka en gång/år så vi hinner nog åka lite överallt :D
Utomlands ska vi i alla fall hihi
Förra året var vi ju i Turkiet och det var väl helt okej, finns nog bättre ställen, men det är ju såklart alltid skönt att komma bort till värmen, OCH BORT FRÅN GÄVLE !!!

Ja men eftersom det inte blidde London så åker vi nog till siss Linda över helgen hehe
Lite resskillnad men trevligt ändå :)

Gud. . jag vet inte om det jag skrivit nu är läsligt för fingrarna bara går och. . jaa massa strunt nu bara :P

Dömma:
Har man rätt att dömma en människa som man inte känner?
Har man rätt att dömma på bara rykten?
Tankar kan jag acceptera att man har, men jag hatar eller älskar inte en människa innan jag vet vem det är.
Och om man nu känner varandra, har man då rätt att dömma innan man tagit reda på fakta?
Ex: Triangeldraman, man tar någons parti och dömmer ut någon annan, istället för att prata och lyssna på allas förklaring.
Man dömmer alltså ut någon innan all information kommit fram. . sanningen.
Är det verkligen okej att dömma över huvudtaget?
Alla har vi ju känslor. . eller ? !

"Vi är som vi är, take it or leave it"

Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback