1oo9o1/o2

Då har man äntligen fått flytten fixad, och idag tog jag mig i kragen och plockade upp allt.
Eller nästan i alla fall hehe
Har en påse med kläder kvar bara.
Grejen är att jag inte vet hur jag ska få plats med dom :S
Har ju fyllt alla garderober i hela lägenheten nu, suck.

Imorn blir det nog en tripp till IKEA så man får införskaffa sig lite lådor som man kan lägga allt krimskrams i.
Hatar när alla smycken, nagellack, ögonskuggor osv ligger löst.
Ser bara så stökigt ut.
Måste även köpa lite andra saker.
Bara massa småskit som fattas liksom.

Annars då. . hmm. .
Har gått och blivit förkyld mitt i flytten och mitt i pluggandet.
Glömt och säga, men jag pluggar upp NkB på komvux, en termin bara.
Hur som helst då, så har jag brutit mitt löfte att skippa nässprayen.
Blev på tok för jobbigt efter tre dagar utan luft.
Vaknade på morgonen och var som sandpapper i munnen, OGILLA !!
Så nu tar jag nässpray igen, förhoppningsvis bara medans jag är förkyld.
Håller tummarna att det bara är att sluta sen igen :/

Har blivit på tok för mycket alkohol senaste tiden också.
Usch och fy, inte bra.
Samtidigt som man bara lever en gång, men ändå.
Om jag inte var så jäkla pinsam då :O
Det händer inte ofta men gudars vilken ågren man har dom gånger det hänt, oj oj oj !
Minnesluckor. . Vilket minus.
Göra bort sig. . Önskar jag fick sjunka genom marken.
Varför ska man få för sig så dumma saker när man druckit, BLÄ.
Förhoppningsvis är jag förlåten hahaha
Utöver det så har jag väl haft jäkligt skoj :D

Tingeling, min lilla pärla fick för sig att bli vuxen över en natt (bokstavligen).
Hon började löpa för en vecka sen.
Vaknade en morgon så var det igång haha
Ganska drygt faktiskt då hon är för liten för att ha trosor, så i sånt fall får jag sy egna.
Men jag vill inte heller börja med det för då är risken så stor att hon slutar "ta reda" efter sig.
Hmm, jobbigt.
Aja ointressant ämne hahaha

Livet är precis som det alltid varit annars (bortsett från att jag flyttat från pappsen).
Jag och Tingeling.
Skola, umgås med vänner och pimpla kaffe.
Fest på helgerna.
Och så Tessan då såklart som på nå knepigt vänster blivit min innerboende haha

Ha det nice allesammans :)
Ses och hörs ^^,

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback